Intrebari frecvente

  1). Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, trimite email la adresa sales@depozit-online.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.


  2) Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea unei comenzi online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';
c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare;
d) Comanda dumneavoastra este grija noastra – procesarea unei astfel de comenzi presupune efort minim din partea clientului.


 3) Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?
Produsele comandate sunt rezervate pentru 48 de ore de la primirea e-mail-ului de livrare. Dupa expirarea celor 48 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.


  4) Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute prin curier, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client, sectiunea Istoric comenzi Daca ai comandat produse ce se vor livra cu autoutilitarele Depozit-Online, comanda ta va fi livrata 24-48 de ore sau intr-un alt interval agreat cu reprezentantul de vanzari. Termenul concret de livrare iti va fi comunicat dupa procesarea comenzii de catre reprezentantul de vanzari asignat.


  5) Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte dintr-o comanda speciala.


  6) Cum stiu daca produsul face parte dintr-o comanda speciala?
Un produs face parte dintr-o comanda speciala daca caracteristicile acestuia sunt diferite decat cele standard prezentate pe site (includem aici diferente de dimensiuni, culoare, material) sau daca in descrierea produsului se mentioneaza ca se realizeaza la comanda speciala.


  7) In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Depozit-Online, in contul indicat la completarea formularului 30 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv. Banii se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Depozit-Online, in contul indicat la completarea formularului 30 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.


  8) Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?
In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect trimitand un email la adresa sesizari@depozit-online.ro in maxim 48h de la receptia marfurilor. Termenul de solutionarea este de maxim 7 zile lucratoare.


  9) Nu am primit documentele fiscale. Ce fac?
Documentele fiscale (factura si dupa caz chitanta) vor insoti intotdeauna livrarea (in colet daca livrarea este efectuata de curier sau la sofer daca livrarea este efectuata cu autoutilitarele depozit-online. Daca din varii motive nu ati intrat in posesia documentelor fiscale, va rugam sa trimiteti un email sesizand aceste aspecte la adresa sesizari@depozit-online.ro in maxim 48h de la receptia marfurilor. Termenul de solutionarea este de maxim 7 zile lucratoare.


  10) Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs ( Descarca aici FORMULARULUI DE RETUR ) de pe site cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data receptiei marfurilor. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original si impreuna cu toate brosurile ce l-au insotit.


  11) Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic sau online si sa mentionezi acest aspect.


  12) Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele afisate pe site sau prin solicitare scrisa la adresa de email sales@depozit-online.ro


 13) Am primit comanda si este incompleta, imi lipsesc anumite produse/accesorii. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse/accesorii la receptia comenzii, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptie prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari sau prin email la adresa sesizari@depozit-online.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.


  14) Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari sau prin email la adresa sesizari@depozit-online.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.


 15) Pot achita o comanda in rate?
Da, pe Depozit-Online poti cumpara si in rate. Vezi aici modalitatile de plata in rate si cum pot fi acestea accesate.


 16) Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari sau prin email la adresa sesizari@depozit-online.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.


 17) Am comandat din greseala alt produs si doresc schimbarea acestuia. Ce trebuie sa fac?
Daca ai comandat din greseala alt produs si doresti schimbarea acestuia cu un altul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin email la adresa sesizari@depozit-online.ro sau sales@depozit-online.ro, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat precum si mentiunea produsului nou dorit. Trebuie sa aveti in vedere ca odata cu aceasta procedura va obligati sa achitati atat diferentele de pret rezultate cat si costul transportului ocazionat de aceasta situatie. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.